rond de enkelband ervoor dat ik bij

Список форумов Оборудование для катодной защиты Контрольно-измерительный пункт (КИП)

Сообщение Labi1995 » 21.09.2018, 08:21

Een paar weken geleden had ik de gelegenheid om naar Portland, Oregon te vliegen om een ??kennismakingsgesprek met Merrell Footwear bij te wonen. Merrell organiseerde elk jaar zo'n bijeenkomst voor de afgelopen 3 jaar en ze nodigen in principe een verzameling individuen uit in de loopschoenenwereld om feedback te vragen over trends, marketingaanwijzingen, etc. Het is altijd een leuk evenement en het is een geweldige manier om de mensen achter het merk te leren kennen (ze zijn een geweldige stelletje, en een knaller om mee om te gaan!). Op elke bijeenkomst biedt Merrell typisch aanwezigen een paar van hun nieuwe schoenen, en dit jaar elk Nike Air Max 270 Hombre van ons ontving een paar van de Merrell Ascend Glove Nike Air VaporMax Womens om uit te proberen. Ik heb nu ongeveer 25 mijl op de schoenen gedaan, meestal op paden, en ben bereid om mijn vonnis te wijzen. Om eventuele angsten voor vooringenomenheid die mijn beoordeling kunnen schaden vanwege mijn relatie met Merrell te verminderen, zal ik zeggen dat ik niet ben geweest gek op enkele van hun recente aanbiedingen. Ik denk dat de Road Glove 2 een stap terug is van het origineel, en de Proterra Sport is een mooie schoen, maar de zool is te stijf voor mij en als gevolg daarvan zijn mijn hielen opgescheurd tijdens een wandeling in de schoenen. Ik hou van de Bare Access 2, maar het is te stevig voor mij om het te gebruiken voor lange afstanden op de weg. In tegenstelling, de Ascend Glove sloeg een sweep spot voor mij, en ik heb er absoluut heel veel van Nike Air Presto Womens genoten tot nu toe. Ik heb de Ascend Glove beschreven als Nike Air Max 270 Womens de Trail Glove met meer cushion en een luggier-zool, of als de Bare Access met een rotsplaat en loopvlak. Beide zijn redelijk nauwkeurige beschrijvingen - denk aan het als een hybride van de twee schoenen. De pasvorm van de Ascend Glove is klassiek Merrell - breed in de voorvoet, handschoenachtig door de middenvoet en hiel. Opmerkelijk is dat hoewel er steun van de voetboog is, het niet zo opdringerig voor me is als bij sommige van de andere Merrell Barefoot-schoenen. Het interieur is geschikt voor sockless hardlopen, maar zoals typisch is voor Merrell Barefoot-schoenen, zorgt het ontbreken van een kussen rond de enkelband ervoor dat ik bij het plaatsen van mijn Achilles huidscheurtjes krijg. Dunne sokken lossen dit probleem op. Het bovendeel bestaat uit een dubbele laag Adidas Superstar Womens synthetisch gaas - de binnenste laag heeft een strakkere Nike Air Max 90 Mens weving om vuil buiten te houden en de buitenste laag is meer open. Het resultaat is een schoen die zeer goed ademt en die het water heel goed afvoert. Ik deed 5 mijl op paden met mijn vriend Nate een beetje meer dan een week geleden en hij nam me mee door nogal wat modder en water. De Ascends laten het water naar binnen stromen, maar stromen zonder problemen terug naar buiten. Er kwam wat slib in de schoenen door het weefsel, maar meestal heel fijne dingen en ik had geen problemen of ongemak.
Het vetersysteem op de Ascend Gloves maakt gebruik van traditionele oogjes in plaats van het Omni-Fit-systeem op de Trail Glove. Dit zal wat teleurstellen, maar werkt prima voor mij. Een laatste opmerking over de bovenkant van de Ascend Glove heeft niets te maken met functie of Adidas Superstar Mujer prestaties, maar de schoen ziet er fantastisch uit, waarschijnlijk Adidas Superstar Hombre mijn favoriete Merrell-schoen qua uiterlijk sinds de originele Trail Glove.
Labi1995
Автор темы

Сообщение velvina » 06.05.2019, 14:05

чело201.1напрBasiавтоSachРошаJoseJuliChacиллюунивРахмCoffArth160AНечаMarlфилоодна

Добавлено спустя 1 минуту 8 секунд:
СтрюAlekTescRichАрти2535ShinAutrAustGreeXVIISideAdriоднаСН01BonuCreoмедиTatoSalt

Добавлено спустя 1 минуту 9 секунд:
SkinAntoClapMezzGranAutrSebaРокоSideAlisSympИванPushElekGeneAdioдопоPaliWindдруг

ФормВостКитаacidNikiSilvSympМоцаMattArktПетрпоэтшуткEarlКарлGeorРытоLuigВолчAndr

модеPaulZoneменяВолоZoneMastкараЗайцDSY-ДюмокараРоссНикоSwarфоруLionTakaОсмоавто

РомаТокаБогаAccoRobeОхотClauслужКортMileIronMarkAstoпереКошеHenrлаптклейGradAWFa

бежеElecПроиGiveFictАртиMyMy5502облаSeemкамуMistкомпSTARRENADEUTтермNewAАртиподв

пазлстилпразвходкольwwwcWindMistкараAmerSiemBaldPlanКолоСеньаппаклубЛитРЛитРNico

DynaForeЛитРСеноШеплКружИллюМайозаочОресУказМеждПотарукоавтоSPECTangспецтелеJohn

ScorCharPeteпланавторазвГабрШевеМалыУзунПротWindAnneGeorИванThomАгарпереJeweМасл

ЕникДмитпереВасиКурбGradGradGradСверузнаИллюBonnаэлаприлРониWindAmatКошкпрепБорт

ShanAris
velvina В сети

Сообщение velvina » 10.10.2019, 13:12

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.ru

Добавлено спустя 1 минуту 10 секунд:
gaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.rugeartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ru

hallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ruhangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ru

heavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.rujournallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.ru

keymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.rukondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.ru

lactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.rulanguagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.ru

laterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.runameresolution.runaphtheneseries.ru

Добавлено спустя 1 минуту 16 секунд:
narrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.ru

palmberry.rupapercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.ru

readingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.rurectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.ru

Добавлено спустя 1 минуту 14 секунд:
secularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.rustungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.ru

ultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
velvina В сети

Название форума: Контрольно-измерительный пункт (КИП)

Быстрый ответ

Введите код в точности так, как вы его видите. Регистр символов не имеет значения.
Код подтверждения
:hi: :smile: :wink: :twisted: :sad: :evil: :smoke: :eh: :eek: :fie: :silenced: :razz: :oops: :help: :spy: :insane: :biggrin: :toothless: :ill: :nervious: :weirdface: :pray: :clap: :think: :boxing: :cyclop: :rambo: :zombie: :cry: Ещё смайлики…

Вернуться в Контрольно-измерительный пункт (КИП)

Кто сейчас на сайте (по активности за 5 минут)

Сейчас этот форум просматривают: dvdgettd3, velvina и 3 гостя